Retail neuromarketing

Tchai zet retail neuromarketing in om nieuwe winkelconcepten te ontwikkelen. We achterhalen wat de consument wil en spelen daar actief op in.

Retail neuromarketing effectief inzetten

Wat beweegt de hedendaagse consument om een aankoop te doen? Hoe beleeft de consument uw merk, uw winkel(s) of uw multichannel retail? Wat kunt u verbeteren om uw rendement te verhogen? Tchai kan u helpen op deze en andere vragen in te spelen door retail neuromarketing in te zetten. Zo achterhalen we wat de consument wil en hoe uw winkel of merk wordt beleefd. Vervolgens helpt ons team u door winkelconcepten te ontwikkelen die gebaseerd zijn op retail neuromarketing:

  • We onderzoeken uw doelstellingen en het DNA van uw winkel of merk en vertalen dit naar een unieke merkbeleving op de winkelvloer. Op deze manier zetten we de 2D-winkel- of merkidentiteit om naar een 3D-winkelervaring.
  • We bekijken welke materialen nodig zijn om de concepten te realiseren. Als totaalaanbieder van retail concepten ken Tchai hierin geen grenzen: wij maken het onmogelijke mogelijk.
  • Door retail neuromarketing als uitgangspunt te nemen, slagen we erin de naamsbekendheid van retailers te vergroten, de klantenbinding verbeteren en de omzet te verhogen.

Is dit ook wat u nastreeft? Laat dan, net als eerdere opdrachtgevers, een uniek retail concept ontwikkelen door Tchai.

Contact

Wilt u eens met Tchai praten over de mogelijkheden die retail neuromarketing biedt? Maak dan een afspraak door te bellen naar +31 (0)180 48 44 44 of een e-mail te sturen naar info@tchai.nl. Om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen in retail design meldt u zich aan voor de nieuwsbrief.

// what we've created

 

Contact formulier:

Vul het contact formulier zo volledig mogelijk in zodat wij u een goed en duidelijk antwoord terug kunnen geven.

Naam: (verplicht)

Vraag: (verplicht)

E-mail: (verplicht)

telefoonnummer: (verplicht)





like & love us!